HOTEL VEGA Recenzje
-
Personel
94% -
Czystość
94% -
Wyposażenie
92% -
Komfort
91% -
Cena
89%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 17.3.2018
Olomoucký kraj
(bez ratingu tekstu)
Jana Šlahůnková
podróżujący w pojedynkę, 29.1.2018
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Jiří Klimko
para, 27.11.2016
Karlovarský kraj
Anonim
para, 24.10.2016
Moravskoslezský kraj
Libor Šlancar
podróżujący w pojedynkę, 16.10.2016
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Věra Ulenfeldová
para, 9.8.2016
Moravskoslezský kraj
Hana Vágnerová
podróżujący w pojedynkę, 30.4.2016
Čeština
Irena Sychová
podróżujący w pojedynkę, 4.1.2016
Čeština
Alena Zimolová
podróżujący w pojedynkę, 10.9.2015
Čeština
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 13.10.2014
Moravskoslezský kraj
Věnceslava Jelínková
grupa przyjaciół, 20.9.2014
Plzeňský kraj
Anonim
para, 18.11.2013
Olomoucký kraj
Roman Šoukal
para, 6.9.2013
Vysočina kraj
Přeji hezký den. Voráček Tomáš -ředitel hotelu
Martina Pigová
para, 15.3.2013
Olomoucký kraj
(bez ratingu tekstu)
JANA DANIELOVÁ
grupa przyjaciół, 13.3.2013
Jihomoravský kraj
Za tyto informace jí patří dík a těšíme se na její příští návštěvu.
Voráček Tomáš
ředitel hotelu
Ing. Jiří Blažej
podróżujący w pojedynkę, 8.10.2012
Moravskoslezský kraj
těší nás, že se Vám líbil pobyt na hotelu Vega a zároveň si dovolím upřesnit Vaše výtky ke stolničení.
„v restauraci nebyly na stolech ubrusy ani prostírání" - V restauraci jsou speciálně vyrobené stoly s vanilkovou deskou, která slouží zároveň jako interiérový prvek. Ve středu daných stolů s umyvatelným povrchem se aranžují obdélníkové naprony sloužící jako dekorativní prvek. Příbory jsou položeny na ubrousku, který je položen před každé sedací místo. Je to trend současných interiérů a absence ubrusů je tedy záměrná.
"pod hrnky při snídani chyběly podšálky" - podšálky jsou umístěny v horní části u rautového stolu (asi jste si nevšiml)...
"pod misky na polévku chyběly talířky" - i talířky jsou umístěny v horní části večerní rautové nabídky polévek (opět jste si zřejmě nevšiml)...
"koberec v restauraci značně ušpiněný, volal po výměně" - koberec je 1 rok starý a a aplikuje se pravidelné čištění, ale omlouvám se, že během intenzívního provozu při Vašem pobytu působil nepěkně
"v koupelně kobereček roztrhaný".- děkuji za upozornění, zajistím nápravu
"Odstranění závad ve stolničení by neměl být problém, myslím si, že nádobí a ubrusy určitě v hotelu jsou. Je to škoda, že celkový dobrý dojem těmito drobnostmi utrpěl” - Snažíme se držet krok s novými trendy a poskytujeme servis v naprostém souladu jak gastronomických, tak i hygienických pravidel. Ostatně styl restaurace i úprava stolů je k vidění na webových stránkách i prezentačních materiálech hotelu Vega. S pozdravem. Ing. Marian Ležák, ředitel hotelu.
Dominika Kubíková
podróżujący w pojedynkę, 24.8.2012
Čeština
mrzí mě Vaše řádky, nicméně již od začátku pobytu jsem pochopil, že se Vám žádným způsobem nedokážeme zavděčit. Předně chci upřesnit cenu Vašeho pobytu. Částka 10.000,-Kč je hrubě zaokrouhlena, skutečná cena pobytu čtyřčlenné rodiny na 3 noci byla 6.910,-Kč. V ceně je zahrnuto ubytování pro 2 dospělé osoby s polopenzí, 1 dítě s polopenzí a druhé dítě bez polopenze. Na závěr si troufám podotknout, že Váš předčasný odjezd byl ze zcela jiného důvodu, než který zde naznačujete. S úctou. Marian Ležák, ředitel hotelu.
Anonim
dorośli, 9.11.2011
Čeština
Milan
para, 29.2.2024
Čeština
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 26.8.2023
Hl.m.Praha
(bez ratingu tekstu)