0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

HOTEL VEGA Recenzje

Ocena hotelu

92%
Znakomicie

by 2916 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    94%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    92%
  • Komfort

    91%
  • Cena

    89%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 6.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
6
Komfort
5
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 29.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
52 %
  • Hotel je průměrné kvality. Je slyšet hluk z ostatních pokojů. Polopenze odpovídá standardu hotelu.

  • Hotel je na tichém místě s nádherným výhledem na Bílé Karpaty.

  • Bohužel zvuková izolace mezi jednotlivými pokoji není kvalitní. Recepce nedokázala zklidnit alkoholem posilněnou skupinu turistů, kteří rušili celou noc až do 4.15 hodin.

Personel
6
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

MILADA BIRDÁŠOVÁ

para, 25.9.2016

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • Personál v restauraci chválím jsou ochotní,usměvaví.

  • Měli jsme pokoj s malou vanou a nebyl tam sprchový kout.Na to jsem nebyla upozorněná.Z vaničky se špatně vystupuje je moc vysoká.Raději se sprchuji než koupu v malé vaně.Ve welnes centru jeden zaměstnanec nestačí splnit všechny požadavky.Když masíruje nemúže pouštět wirpulku tá byla prázdná pořád.Na hodinách bylo v 9.30 přijdu v12.30.Snídaně jsou napsané do 10.0 ale v 9.30 už není vyběr. Nástup jsme chtěli od pondělí to nám nebylo umožněno -všechno zadané.V neděli je velmi špatné spojení -nemáme auto-museli jsme taxíkem za 100kč.Odjezd zase taxi 100kč náklady navíc.

Personel
7
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
5

Anna Bělíková

podróżujący w pojedynkę, 31.5.2016

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
6
Komfort
5
Value/money
5

Vera Vávrová Vithova

podróżujący w pojedynkę, 16.3.2015

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

Bohumila Malušková

inna grupa, 22.4.2012

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
2
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
4
HOTEL VEGA replied to this review.
Vážená paní Malušková,
mrzí mě Vaše vyloženě zaujaté hodnocení personálu, služeb, prostředí, tedy vlastně všeho. Dobře si vybavuji naši společnou debatu v autě při odvozu na nádraží do Luhačovic ke spoji do Ostrožské Lhoty. Taky si dobře vzpomínám, že jste byla překvapena poskytováním této služby(kyvadlová přeprava) pro hosty hotelu bezplatně. Nicméně, zřejmě bychom Vás museli dopravit letadlem, aby jste dala hotelu alespoň o něco objektivnější hodnocení, než kterým se tady prezentujete.
Hlavní nespokojenost byla s relaxační masáží zad a šíje. Oslovil jsem tedy ostatní hosty, kteří absolvovali stejnou masáž u stejné masérky, ale neshledal jsem žádnou obdobnou nespokojenost (spíše naopak). Možná budete trošku náročnější, jelikož dle Vašeho tvrzení máte masérský kurz. Čistota i strava dle Vašeho sdělení byla v pořádku a proto asi ta srážka -80% za služby.
A poměr u ceny? Měla jste "Relaxační balíček A", který je cenově nejvýhodnější a navíc byl ve slevě. Tedy za pobyt na 3 noci, 2 relaxační procedury, 3x tříchodovou polopenzi, zapůjčení županu, hotelové pantofle, bazén, fitness, separé saunu a whirlpool jste dala 3.366,-Kč/os.. V porovnání s nabídkou ostatních hotelů máte stále pocit nepoměru? Asi máte, ale pak už  nemá smysl dále něco vysvětlovat...
 Nízké bodové hodnocení, které jste uvedla o hotelu Vega odpovídá Vašemu negativnímu vnímání věcí kolem sebe. Prosím, svět není jen šedý a bílý, ale nabízí nám spousty jiných pestrých barev v našem okolí. S pozdravem z Luhačovic. Marian Ležák, ředitel hotelu.

Anonim

para, 14.9.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
54 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
6

Eva Banyiova

grupa przyjaciół, 21.11.2016

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
54 %
  • 1)System plánovania procedúr pre našu skupinu (bolo nás 7 a všetky doobjednané procedúry boli neprehľadne na 1 poukaze ; toto sa nezmenilo ani po našom príchode ; niektoré objednané procedúry nevedel personál hotela vôbec zabezpečiť, napr. čínska masáž a pod. 2)Spôsob vykurovania v hoteli ( s výlukami)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
7
Komfort
5
Value/money
5
HOTEL VEGA replied to this review.
Děkujeme za recenzi paní Banyiová, procedury byly na jedné kartě z důvodu, způsobu objednání z vaší strany, kdy byly objednány hromadně bez rozdělení na jednotlivé účastnice. Čínskou masáž zabezpečit personál dokáže, ale z důvodu vysokého počtu doobjednaných procedur ostatními hostyjiž nebylo možno dočasovat, jelikož všechny 4 masérny již byly vytíženy na celý den. Děkujeme za pochopení. Tomáš Voráček -ředitel hotelu

Ing. Richard Hanák

para, 11.10.2015

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
54 %
  • Dobrý den,velmi se nám líbilo okolí hotelu krásná krajina a ještě musíme moc pochválit paní masérku ve 3.patře hotelu,paní velice příjemná a masáže velice účinné. DĚKUJEME

  • Nelíbilo se nám že,personál nezdravi,hlavně v restauraci,hodně často i v recepci,domníváme se,že hostů by si měl hotel s určitým počtem hvězdiček vážit.Co se týká restaurace,nelíbilo se nám ,celý týden stejný raut,žádná obměna dokonce zkvašený jogurt a ještě je dobrým zvykem,že když se položí jídlo na stůl,popřát dobré chutnání,což se občas také nestalo.Dále se nám nelíbilo ubytování,pokoj průměrný,ale výhled do meze a na plechovou střechu,když jsme se zeptali ,jak jsme si to zasloužili,že ostatní pokoje jsou s výhledem na krásnou krajinu,bylo nám řečeno,že jsme si pobyt pozdě objednali.Přitom si myslíme,že hotel nebyl plně obsazený?

Personel
5
Usługi
5
Czystość
7
Komfort
5
Value/money
5
HOTEL VEGA replied to this review.
Děkujeme za recenzi pane Hanák. Mrzí mne, že jste nabyl dojmu, že si nevážíme hostů z důvodu, že personál nezdraví. Sleduji provoz a věřím, že zdravíme hosty často a rádi :-) Hostů si naopak i personál velmi váží a se spoustou z nich již máme velmi přátelské vztahy. Snídaňový sortiment, se obměňuje postupně, jak různé typy teplého bufetu, tak i mírná obměna nářezů. Zkvašený jogurt? vzhledem k vysoké spotřebě jogurtů a tím i vysoké obrátky této suroviny, se mi tato informace nejeví pravdivá..možná jste zvyklý na jiný typ jogurtu. Máte pravdu, že popřát dobrou chuť k jídlu má být automatické, ale jak jistě víte, jsme i střediskem praktické výuky pro hotelovou školu a je občas těžké tyto návyky studentům vštípit. Pokoj průměrný...neznám vaše nároky, ale pokoje u nás jsou pěkné a útulné a váš pokoj 209 je i s novou koupelnou. Vše si máte možnost prohlédnout ve fotogalerii, dříve, než si pobyt objednáte a naše fotografie jsou opravdu realistické. Váš pokoj má příjemný výhled na stráň s lesem a kochat výhledem do údolí je možno kdykoli během dne, jak z terasy, tak z kavárny, tak z hotelové zahrady. Pokoj opravdu nebylo možno vyměnit, jelikož kapacita hotelu byla vyprodána. Přesto věřím, že jste si u nás pobyt užili a budu se těšit na shledanou. Přeji hezký den -Tomáš Voráček - ředitel hotelu Vega.

Adrian Juračák

dorośli, 14.10.2014

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
54 %
  • Krásné a čisté pokoje, přijemné chvilky strávené ve Wellnessovém prostředí s jeho příjemným personálem

  • Restaurace, servírování, především snídaňový raut - jeho úprava,sortiment

Personel
5
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
6
Value/money
6
HOTEL VEGA replied to this review.
Děkujeme za recenzi pane Juračák, jsem rád, že se vám u nás líbilo, nicméně zde bohužel vaše slovní hodnocení nekoresponduje s bodovým hodnocením, což mne trochu mrzí .. Krásné a čisté pokoje - čistota 4 body, příjemný personál 5 bodů ? Věřím, že jde pouze o omyl a budeme se těšit na shledanou. Voráček Tomáš - ředitel hotelu

Zuzana Loflerova

podróżujący w pojedynkę, 5.6.2013

Čeština

  • Cena ogólna
54 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
7
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
5

Monika Čermáková

podróżujący w pojedynkę, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
56 %
  • Studená voda ve vířivce, chladno na pokoji.

Personel
6
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
4

Anonim

rodzina ze starszym dzieckiem, 15.8.2022

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
56 %
  • Umístění hotelu krásné. Nádherná příroda kolem. Lázně na dohled, příjemná procházka. Hotel nabízí bezplatnou přepravu do lázní - tu je však nutné objednat den dopředu - na to vás ale při ubytování na recepci neupozorní. Celkově jsme si pobyt užili. Zrelaxovali. Děkujeme.

  • krásné prostředí wellness (bazén, sauny, vířivka) počasí

  • -personál by se mohl na hosty usmívat a pozdravit sám od sebe (na jiných hotelech to jde, např. Wellness hotel Horal Velké Karlovice - tam se na vás usmívají pořád a pozdraví klidně i vícekrát za den), zde (Vega) pokojské na vás jen kouknou... - v sobotu na pokoji nikdo uklidit nebyl - přeprava do Luhačovic - řidič se nemohl ještě jednou vrátit (musí se objednat den dopředu) - to si myslím, že by šlo určitě operativně pořešit dle zájmu hostů - zvuková izolace by mohla být lepší, od rána bylo slyšet z dalších pokojů malé děti (pláč a křik) - saunový svět by mohl být jako klidová zóna - hudba z rádia - zde bych čekala nějakou relaxační hudbu - servírky by mohly mít společenský oděv např. sukni ke kolenům nebo společenské kalhoty a k tomu halenku - ne jenom top s holým bříškem (i když to možná pánská klientela ocení ;-) - při rozpisu procedur - možná vznést dotaz, zda by manželé nechtěli proceduru ve stejný čas - např. perličková lázeň - v místnosti byly 2 vany - tak by to šlo

Personel
4
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Jana Bernardová

podróżujący w pojedynkę, 1.8.2022

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
56 %
  • Prostredi hotelu bylo úžasné .

  • Personál co nenadchne ani neurazí .Rozhodně neměli zájem .Rozhodně už se nevrátíme a tuto recenzi budu postupovat dál.Ackoliv jezdíme pravidelně na dovolené v hotelu nebo prodloužený víkend ,takto byla vážně nejhorší zkušenost .Že zdravotních důvodu jezdíme welness a rozhodně se chceme se i podívat i po okolí ,když už jedem takovou dálku Welness a masáže byli naplánované již na karticce a nedalo se stín údajně hnout .Po delším nalehani mi byl aspoň přesunut rašelinový zábal.Perlucky jsem nevyčerpala a manžel vůbec nic .Toto se mi rozhodně nelíbí .Přeji krásný den.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
4

Anonim

para, 13.4.2013

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
56 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
4
Czystość
9
Komfort
5
Value/money
5

Jiří Vicha

podróżujący w pojedynkę, 20.5.2019

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Vzhledem k porovnání s pobytem na hotelu Radun, můžeme Hotel Vega hodnotit jako průměrný.

  • Líbil se mi pokoj, čistota a prostor. Nádherné položení hotelu a okolí.

  • Strava absolutně neodpovídala čtyřhvězdičkovému hotelu. Velmi slabý průměr. Na to, že večeře byly objednány, dlouhá čekací doba. Vzhledem k tomu, že jsme měli pobyt nazvaný "Čtyřdenní rozmazlování" příjezd byl určen první den po 14hod a odjezd poslední den do 10hod. Mohu nazvat tento pobyt dvoudenním a rozhodně ne rozmazlováním v porovnání cena - služby. Celková spokojenost slabá, bohužel.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
9
Komfort
5
Value/money
5
HOTEL VEGA replied to this review.
Děkujeme za hodnocení pane Vicha. Check in ve 14.hod a Check out v 10.hodin je standardní ve všech hotelích. Vaše nespokojenost nás mrzí. Bohužel každý, má jiná kritéria a jsme rádi , že velké množství hostů je u nás spokojeno a rádo se vrací. Hezký den přeje Vegatym

MILADA BIRDÁŠOVÁ

podróżujący w pojedynkę, 18.5.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
58 %
  • Nová vířivka.A velmi dobrá spolupráce s domluvou na recepci s odvozem.Také je dobré,že jezdíte čtyřikrát.Ty tři hodiny stačí a kdo tam chce být déle tak jede později.

  • studená voda v bazénu už je čtyři roky a letos tam dokonce plavala nečistota. Vodní vysavač tam nebyl vidět jindy ležel vedle bazénu.Tak si aspoň hosté mohli myslet,že se to ráno čistí. Když se jde na masáž objednat a paní zrovna masíruje tak se neví kdy přijde,mohla by dát cedulku na pult přijdu v tolik hodin. Když se přijde na snídani v 9.30 tak už tam je toho velmi málo .Je pravda,že v 7.40 je tam toho dost ale v malích dávkách.Kdo zaváhá nemá.

Personel
8
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
5
Value/money
4
HOTEL VEGA replied to this review.
Děkujeme za recenzi paní Birdášová.
Máte bohužel pravdu, že voda v bazénu byla v době vašeho pobytu studená /viz.omluva a upozornění u vstupu do wellness centra/ z důvodu závady na topné soustavě. Za to se omlouváme. Také máte pravdu, že dříve ne každému teplota bazénu vyhovovala, jelikož náš bazén byl dle plavecký, tudíž dle předpisů měl teplotu 27.-28. stupňů.Od letošního roku nám hygiena schválila provoz bazénu jako zážitkový, tudíž je teplota na 30 stupních, což jste bohužel nemohla vyzkoušet právě z výše uvedené závady. Na nečistoty se intenzivně zaměříme, ale robotický vysavač se stále používá, jen je lépe uklizen, aby nerušil prostředí :-)
Věřím, že příště bude již vše v pořádku.
Přeji krásný den - Tomáš Voráček ředitel hotelu Vega.

Stanislav Dohnal

podróżujący w pojedynkę, 6.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • lokalita, personél super , kvalitní kuchyně , bazén, vířivka - bezva. . posilka taktéž

  • Koupelna hned při příjezdu plná vlasů. Zrušit pobyt psům ( od 6,30 byli dost ! slyšet) porce na večeři kulinářsky vynikající ale velmi malé. ze snídaní si po hodině již nebylo z čeho vybrat. Ve 21 hod. zavírat restauraci je otřesné !!!!!! Tím spíš že do vesnice je daleko a v televizi nic nedávají.

Personel
10
Usługi
9
Czystość
2
Komfort
3
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 12.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • Velmi dobré místo pro ubytování se snídaní. (Ideálně během týdne - vzhledem ke konání svateb o víkendech a k hromadné dopravě z Luhačovic.) Rozhodně ne jako wellnes balíček.

  • Pokoj a vybavení, vynikající vyhlídka z něj, opečovávané okolí hotelu, lokalita s možnostmi krásných výletů.

  • Neprofesionální masáže, velmi neosobní služby ve wellness centru. Kromě snídaní nenápaditá, občas přesolená a dvakrát ne úplně čerstvá strava.

Personel
5
Usługi
3
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
5
HOTEL VEGA replied to this review.
Děkujeme za recenzi .jelikož vystupujete jako anonymní, nemohu prověřit u koho jste byla na masáži, nicméně mě velmi rmoutí, že jste nebyla spokojena.Avšak jsem rád, že jste jedna z mála. Na ne občas čerstvou stravu musím sdělit, že je vařena každý den čerstvá, jelikož si ji vybíráte vždy, ze tří hlavních chodů, které jsou každý den jiné.... Přeji hezký den. Tomáš Voráček -vedení hotelu

Anonim

grupa przyjaciół, 2.5.2016

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
58 %
  • Velmi mily a ochotny personal:-)

  • Whirpool- smradlava a peniva voda:-(

Personel
7
Usługi
7
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5