+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL VEGA Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 2912 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Šidlíková Jitka

Älteres Paar, 11.10.2018

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Pobyt byl super.polopenze nám vyhovovala a byla víc než dostačující.obsluha restaurace příjemná a ochotná.i na recepci velmi ochotné a příjemné slečny.poradí a podají veškeré informace.po procházkách po krásnem okolí bylo fajn zaplavat si v bazénu a relax ve vířivce neměl chybu.dekujeme

  • Jednim slovem.vše.

  • Na pokoji mi chyběla použitelná zásuvka u nočního stolku. Na léky apod.jinak vše ok.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 1.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
18 %
  • Jídlo.

  • Nevoňavý záchod a vybavení pokoje nečisté!

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
3

Helena Kratochvilová

Älteres Paar, 27.6.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Výhled, bazén je jediné plus

  • Obsluha a jídlo strašné. Večeře i snídaně bez výběru. Za tu cenu naprosto hrozné. Pokoje: nevysypane koše. Postele prolezene.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2
HOTEL VEGA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za recenzi paní Kratochvílová. Řekl bych, že pořekadlo kdo chce psa bít …je v tomto případě na místě.. Nicméně, ne všem musí naše nabídka vyhovovat. Přesto zůstávám vzhledem k mnoha pozitivním recenzím nad vámi zcela klidný. Krásný den ořeje Tomáš Voráček- ředitel hotelu.

Ing.Milan Poloch Poloch

Älteres Paar, 31.8.2017

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Nejdříve nebylo možné změnit a upravit služby, po jejich stornu ihned byly nabídnuty tak jak jsme je požadovali, úklid pokoje byl nedostatečný - jen vynesení koše, ale nejhorší bylo, že se přímo pod našimi okny konala svatební oslava, takže jsme byli nuceni poslední noc opustit hotel uprostřed noci, abychom se vyspali alespoň doma.

Persönlich
3
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
2
HOTEL VEGA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za hodnocení pane Polochu.
nevím jaké úpravy a storna služeb máte na mysli, pobyt jste si objednával přes agenturu a měl jste balíček Vega 4 kde jsou služby dané.. Rušení svatbou nás mrzí, nicméně po vašem upozornění byla sjednána náprava a neukáznění hosté byli vykázáni z hotelové zahrádky do restaurace. osobně jsem s vámi ještě večer telefonoval a řekl jste mi, že pobyt byl fajn, ale hluk je velky, stejně tak jste řekl, že se hosté opravdu ztišili.. Věřím, že bude příště vše v pořádku a dle vašich představ. Krásný den přeje Tomáš Voráček -ředitel hotelu Vega

MARIE Kučerová

Älteres Paar, 10.11.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Tento pobyt bych nikomu nedoporučila vzhledem v uvedeným skutečnostem. Pouze bych ohodnotila pozitivně chutné jídlo a kvalitní masáž ve 3.p. hotelu. K jídlu ovšem mám také drobné připomínky, např. v bohaté salaterii dle reklamy již v l8.5O chyběl mrkvový salát a na můj dotaz jestli bude doplněn mi bylo sděleno že v žádném případě. Také servírování desertu dle mého neodpovídá zásadám moderní gastronomie / to jsou slova ředitele hotelu která mi řekl/ . Desert byl věneček, druhý den špička, na talířku, bez jakékoliv přízdoby.

  • Během našeho pobytu se konala svatba, nebylo nám umožněno navštívit restauraci ani jednou / v pátek již nachystána slavnostní tabule, nádherná výzdoba přes okno/ my jsme stolovali u stolečku v kavárně, resp. druhý den v holé konferenční místnosti, bez ubrusů, holý stůl, uprostřed na ubrousku malá vázička, naprosto nehostinné prostředí pod zářivkovým osvětlením a během soboty nebylo možné vzhledem k pobíhající svatbě nikde posedět a relaxovat, což bylo smyslem pobytu. Bohužel ven se nedalo jít protože bylo špatné počasí, a celý den strávit ve wellnes nás nelákalo, o perličkové koupeli a koupeli nohou pro druhou osobu na pokoji se raději nebudu podrobněji vyjadřovat. Nebyli jsme upozornění při objednávání pobytu v srpnu ani při přihlašování v hotelu ani na poukazu na probíhající svatbu v hotelu na případná omezení provozu, pouze cedulky u vstupu do restaurace. Pobyt jsme předčasně ukončili po sobotní večeři z výše uvedených důvodů. Pokud nelze provozně oddělit relax a svatbu, neměl by dle mého hotel tyto služby současně nabízet.

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
1
HOTEL VEGA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
na začátku tohoto vyjádření bych rád sdělil skutečnost, že paní Kučerová mě po absolvování pobytu kontaktovala, ale bohužel jí nebylo možné při nepříjemném rozhovoru nic vysvětlit. Klientka dostala pobyt jako dárkový poukaz – na stránkách Spa.cz je skutečnost o konání svateb uvedena.

Pokud se podíváme na zpětnou vazbu mohu říci následující. Co se týče stolování během svateb. První den se večeře podávaly v salonku vedle restaurace, která je ve stejném provedení jako restaurace. Druhý den bylo stravování pro hotelové hosty umožněno v nově vybudovaném salonku právě pro tyto příležitosti (hosté mají klid a neruší je svatební zábava). Třetí možností během obou dní bylo využít hotelovou kavárnu, kde se nacházejí kulaté stoly o průměru 80cm, kde se dá bez problémů najíst. Navíc z kavárny je nádherný výhled na celé údolí Luhačovické přehrady a právě díky tomu mnoho hostů upřednostňuje tuto volbu. Naše restaurace i salonky jsou vybaveny novými stoly s moderními dřevěnými dekory, tudíž dle aktuálních trendů nevidím absenci ubrusů jako chybu. Samozřejmě, ne každému se tato naše volba může líbit, což chápeme. Na salaterii bylo k dispozici po absenci mrkvového salátu na výběr dalších 5 druhů salátů, zeleniny, kompotů a dresinků, což považuji za dostačující. Dezerty odebíráme od místní cukrárny, která má zákusky opravdu výborné. Věneček a špička se někomu může zdát staromódní, ale jedná se o nejoblíbenější dezerty našich hostů. Jen mi dovolte doplnit informaci, že při komunikaci s paní Kučerovou o dezertech a jejich podávání nepadlo ani slovo.

Jak se říká „Náš zákazník, náš pán“. Děkujeme tedy za recenzi. Pokusíme se z ní ponaučit. Jsem, ale přesvědčen a rád, že tisícům dalších hostů, kteří navštěvují náš hotel se u nás líbí a rádi se k nám vracejí. Což je pro nás ta největší odměna, a také je to možná vypovídající informace o kvalitě služeb na našem hotelu.

Přeji pěkný den a příjemné Vánoční svátky.

Tomáš Voráček-ředitel hotelu Vega.

Anonym

andere Gruppe, 23.3.2015

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
36 %
  • -příjemná masérka -ochotný personál ve Welnes centru -hotel v malebné krajině -krásné upravené okolí

  • úroveň hotela nebyla podle mých představ -nevlídná recepční -na pokoji židle,na kterou se nedalo sednout(uvolněné nohy) -na balkoně nevysypaný popelník -nehezké skvrny na koberci -po celou dobu pobytu na úzké chodbě kontejner na prádlo -obsluha v restauraci neprofesionální

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Alena Skálová

Einzelreisender, 20.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Bohužel služby wellness se musí objednávat předem což nebylo hotelem sděleno předem. Na místě bylo zjištěno, že všechny termíny na masáž jsou obsazeny a tudíž nemohly být využity v rámci voucheru. Bylo by vhodné tuto informaci sdělit předem, aby si klient tuto službu objednal. Stejně tak i transfer so Luhačovic. Musí se objednávat předem. Při příjezdu v neděli bylo již na vše bohužel pozdě.

  • příroda byla super

  • - Hlučnost dětí - Bez auta bylo všude daleko. - Nemohla jsem využít všechny procedury, které jsem měla zaplacené, protože se musí objednávat předem - Transfer do Luhačovic se musí také objednávat předem - Na pokoji chyběla možnost uvařit si kávu nebo čaj - Umístění pokoje nad bouwlingovou hernou byla hrůza a znechutila celý pobyt

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 30.7.2012

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
2

Martina Zapletalová

Junges Paar, 21.5.2018

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 29.2.2016

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Dobrý den Byli jsme v Hotelu Vega již podruhé, po prvé tomu bude 3 roky spět. Bohužel musím konstatovat že je zhoršení o 50% minimálně. Při příjezdu jsme dostali apartmán který jsme neměli objednán a evidentně někomu nevyhovovalo jeho umístění tak mu dali náš pokoj, na to jsme řekli ok nás to zas tak netrápilo. Masáže jež byli v ceně byli původně plánované na sobotu odpoledne chvíli po našem příjezdu změněno na sobotu večer a poté následovala další změna na den příjezdu asi hodinu po našem přijetí, důvod problémy z externími masérkami.To jsem začal očekávat neočekávané. Udělal sem dobře. Valentýnské tříchodové menu mě dovedlo k smíchu. Podle hotelu je Valentýnské tříchodové menu úplně stejné jako večerní část polopenze jen rozdíl stým že vám zapálí svíčku :). O schopnostech kuchaře a kvalitě surovin použitých k přípravě jak polopenze tak meníček se nebudu vyjadřovat. Věnoval bych tomu více úsilí než kuchař jídlu. Voda bazénu uvedených 28°C, možná v létě naměříte. Celkově když shrnu pobyt tak recepční a číšníci byli velice ochotni, ubytování ušlo, ale za zbytek bych zredukoval hotel ze *** na ** bez váhání. Za nás již nikdy bohužel.

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
1
HOTEL VEGA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za recenzi, pane Anonym. Mrzí mě, že jste neuvedl své jméno, alespoň bych mohl celou situaci prověřit. Zareaguji tedy alespoň na to, co píšete.Měl jste u nás objednán pobyt pro dvě osoby, alespoň tak soudím, podle toho že píšete, že jste měl Valentýnský pobyt. Jistě jste nemohl vědět, jaký pokoj dostanete, takže tvrzení, že váš pokoj dostal někdo jiný je mylné. Místo klasického dvojlůžka jste dostali apartmán-tzn.vyšší třídu ubytování /obývací pokoj a ložnice/podotýkám bez příplatku.nechápu tedy kritiku. Procedury , jenž balíček obsahuje, jste absolvovali, jak jste měli, pokud jste chtěl pevné časy, kdy procedury absolvujete, je potřeba si tyto časy rezervovat již při objednávce pobytu. Pokud došlo v posunu časů procedur, po vašem příjezdu, za to se omlouvám, ale na to má hotel plné právo. Valentýnská večeře je ano..tříchodová +salaterie, rozdíl není pouze ve svíčce, jak tu uvádíte, ale v tom, že je podávána v atriové kavárně u svanostně /Valetýnský/ prostřené tabuli, kde nechybí ani svíčka.. Recenze na kuchyň máme velmi pozitivní, jak si mohou ostatní přečíst , u ostatních recenzí..mrzí mě, že zrovna vám nechutnalo...
Abych to shrnul: lepší pokoj, posun procedur a jídlo co nebylo dle vašich představ vás vede k vašemu , dle mého názoru zbytečně kritického hodnocení 4.2 bodu.Což mě upřímně mrzí.. Jsem rád, že jste jediný, kdo nás takto hodnotí a recenze kolem,jistě přesvědčí ostatní, že hotel Vega, je tou pravou volbou.
Budu se na vás těšit .
Tomáš Voráček -ředitel hotelu Vega.

Monika Stejskalová

Einzelreisender, 6.3.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Průměr

  • Mám zdravotní omezení. Lepek, mléko. Platila jsem plnou cenu jídla a doplatek bezlepkovou. A výběr žalostný. Dá se to vydržet ale cena neodpovídá. Je vidět že u 4 hvězdičkového hotelu Vega je to o lidech. Už nikdy více. ??

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2
HOTEL VEGA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Stejskalová. Mrzí mě, že se vám výběr (i když jste vždy měla výběr min, ze dvou hl.chodů a tří bezlepkových příloh a i polévka a dezert byla vždy bezlepková- bezlaktózu jste si odmítla doplatit..) nehodil.. Nicméně, nelze pro jednoho člověka vařit úplně vše bezlepkově a omezit tím ostatní hosty... Za svými lidmi si stojím a vždy se snaží maximálně vyjít vstříc, což bylo i ve Vašem případě.. Ne všem se dá zavděčit i když děláte maximum, ale to se nedá nic dělat.. Mějte hezký den Tomáš Voráček - ředitel hotelu Vega.

Naděžda Kubalíková

Einzelreisender, 26.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 18.2.2019

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Hotel měl zůstat u tří hvězdiček.

  • Krásný výhled a okolí.

  • Polovina personálu ani nepozdraví, v případě řešení problému personál pomůže, ale nemohl jsem se zbavit dojmu, že je svými požadavky obtěžuji. Postel byla tvrdá bez roštu a oba polštáře byly tvrdé. Masáž byla strašná, paní očividně neměla vzdělání v oblasti fyzioterapie, proběhla stylem "hrk brk", s relaxací nebo uvolněním to nemělo nic společného, relaxační hudbu nahradil příšerný pop 90-tých let. Nebyli jsme upozorněni na to, že první menu za Vás vybírá hotel namísto avizovaných tří možností. Za hosty hotel nemůže, ale třešničkou na dortu byly fotbalisté, kteří vulgárními výkřiky ve tři ráno vzbudili nejednoho hosta, ale ani ti si v ničem nezadali se 7 člennou skupinou "dam", které celý víkend pařily vždy až do rána. Bohužel zvuková izolace je poplatná typu stavby a rozhodně není dostačující, minimálně ne na 4 hvězdičky.

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
3

Ivana Kozáková

Älteres Paar, 26.1.2019

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
46 %
  • V hotelu žádné podrobnější informace k pobytu na vše se člověk musel ptát,od kuchaře nám jídlo nechutnalo. Jinak obsluha výborná.

  • Obsluha, Krajina

  • Jidlo, informovanost (na vše se člověk musel ptát), pitný režim na pokoji

Persönlich
5
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 11.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 13.10.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
50 %
  • strava

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Zdenek Pončik

Einzelreisender, 1.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • da se to

  • prosredi

  • čistota

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 3.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Jídlo skvělé. Pokoj super velký.

  • V bazénu i ve vířivce byla voda studená.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
2

Lenka Tomková

Einzelreisender, 18.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Iveta Záborská

Familie mit kleinen Kindern, 6.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Dovolená se nám líbila, i když jsme byli jen na víkend. Když od hotelu nic neočekáváte a potřebujete levnou dovolenou s procházkami venku, tak ideální volba.

  • Klidná lokalita, ideální rodinná dovolená. Vana na pokoji, s malými dětmi výhra. Bazén skvělý, i nafukovací potřeby pro děti k dispozici přímo na bazéně.

  • Výběr pokoje. Měli jsme sebou šestiletou dceru a osmiměsíčního kluka. Prarodiče dostali pokoj hned vedle nás. Dostali pokoj s prostředním umístěním balkónových dveří. Kdyby personál trošku přemýšlel a dal nám ten pokoj od prarodičů, tak by bylo asi vše v pořádku. Pokoje jsou tak malé, že se přistýlka jen těžko vleze, aby nepřekážela. Pokud chcete otevřít balkón musíte přistýlku složit nebo ji otočit, ale to už jen těžko projdete na druhou stranu pokoje. Takže pokud budete mít sebou dítě, vyžádejte si pokoj s prostředním umístěním balkónových dveří, tak se vleze přistýlka ke zdi a vy překračujete jen konec postele nebo pokud je dítě malé, tak my jsme přistýlku rozložili jen kousek a vůbec ničemu nevadila. Pokoje jsme hned po příjezdu vyměnili a vlezla se nám tam i postýlka a ještě šlo projít z jednoho konce pokoje na druhý aniž by člověk musel jít přes postele. Dětský koutek bylo potřeba nejprve uklidit, vyřadit poškozené a rozbité hračky a pak se zde dalo hrát. Myslím, že mi to zabralo cca hodinu a výsledek byl znát. Sauna finská a infra v jedné části budovy. Vzali jsme do sauny dceru, takže jsme byli tři a v odpočinkové zóně, pokud se dá tak nazvat, pouze dvě lehátka u zdi. Pokud by sauny byli naplněné celé, tak pro cca 6 osob nevyhovující. Masáž byla dobrá, ale ta atmosféra a pasivní přístup masérky mě nevyhovoval. Hrálo chrčící radio,mohla být místo toho relaxační hudba,což by navodilo lepší atmosféru. Mazadlo vůbec nevonělo a masáž na 20min. je málo, aspoň pul hodinky.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
3
Wert/Geld
6